ایام عید سعید فطردرفضای مملو از امنیت سپری شد و مردم ما بار دیگر مدیون زحمات و ایستادگی نیروهای امنیتی و مجاهدین کشور شان هستند.

  سرپل، آژانس اطلاعاتی باختر اول شوال ۱۴۴۳ هـ ق با شماری زیادی از شهروندان و باشندگان ولایت سرپل که صحبت شد، آنها خلاقیت و زحمات نیروهای امنیتی شان را ستوده و از آن اظهار سپاس کردند. قبل از آغاز مراسم عید سعید فطر تدابیر امنیتی در سطح کشور و خصوصاً در ولایت شرپل جدی […]

 

سرپل، آژانس اطلاعاتی باختر اول شوال ۱۴۴۳ هـ ق

با شماری زیادی از شهروندان و باشندگان ولایت سرپل که صحبت شد، آنها خلاقیت و زحمات نیروهای امنیتی شان را ستوده و از آن اظهار سپاس کردند.

قبل از آغاز مراسم عید سعید فطر تدابیر امنیتی در سطح کشور و خصوصاً در ولایت شرپل جدی تر شد وبرای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار آمادگی های لازم را اتخاذ کردند و خوشبختانه  این آمادگی ها نتایج مطلوب را بدست داد .

منابع امنیتی گفته اند که در روزهای عید نیروهای امنیتی و مجاهدین، اماکن مقدسه ، محلات تفریحی ، شاهراه بیشتر در تمرکز نیروهای امنیتی قرار داشت .

باشنده گان ولایت سرپل به این باور اند که نیروهای امنیتی و مجاهدین کشور شان این توانایی را دارند که امنیت شهروندان را تامین کنند.

باید گفت، تدابیر امنیتی در ایام عید در هنگامی اتخاذ شد که روز های ماه مبارک رمضان؛ کشور شاهد حملات خونین تروریستی در مساجد و اماکن مقدسه بود.

مردم امیدوار اند که این تدابیر امنیتی همچنان باقی بماند و درروز های دیگر نیز مردم آرامش خود را داشته باشند.

همچنان مردم این آرزو را دارند که نیروهای امنیتی توانایی های بیشتر پیدا نمایند که عوامل نا امنی را در ولایت های که درحال حاضر دچار مشکلات اند و از سوی گروه های تروریستی مورد تهدید قرار دارند نیز بر طرف سازند.