برگزاری مسابقه جام والیبال رمضانی در هرات

هرات مسابقه بزرگ جام رمضانی که همه ساله در هرات برگزار می شد امسال نیز با شور و اشتیاق بیشتر بین ده تیم منتخب والیبال در این ولایت برگزار شد. خلیل احمد خیراندیش مسوول برگزاری جام والیبال رمضانی می گوید که برگزاری این مسابقه از دوم ماه مبارک رمضان شروع شد و با برد تیم […]

هرات

مسابقه بزرگ جام رمضانی که همه ساله در هرات برگزار می شد امسال نیز با شور و اشتیاق بیشتر بین ده تیم منتخب والیبال در این ولایت برگزار شد.
خلیل احمد خیراندیش مسوول برگزاری جام والیبال رمضانی می گوید که برگزاری این مسابقه از دوم ماه مبارک رمضان شروع شد و با برد تیم شیندند الف پایان یافت.
آقای خیراندیش می گوید که در این جام ده تیم که شامل 65 تن از ورزشکاران رشته والیبال بوده اشتراک داشتند و بعد از ختم این جام 5 تن از اعضای تیم ها به تیم ملی کشور راه یافتند.
مسوول برگزار کننده این جام می گوید در این دور مسابقات حمیدالله مجاهد از تیم شیندند الف به عنوان بهترین بازی کن و عاقل جان نوری از این تیم به عنوان با اخلاق ترین بازی کن انتخاب شدند.
در ختم این جام مولانا نعیم الحق حقانی رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات به خاطر تشویق ورزشکاران در این جام اشتراک ورزیده و پیرامون اهمیت ورزش در جامعه افغانی به ایراد سخن پرداخت و نظام امارت اسلامی را پیشتیبان ورزشکاران کشور خواند.
آقای حقانی می گوید که امارت اسلامی از ورزشکاران حمایت نموده و از هر نوع همکاری به ورزشکاران دریغ نخواهد ورزید.
شایان ذکر است که جام رمضانی همه ساله به خاطر تشویق و حمایت از ورزشکاران در ولایت هرات برگزار می شود و امسال نیز با اشتیاق زیادتر در این ولایت به میزبانی تیم تابان برگزار شد.