جلسه اداری ریاست اطلاعات و فرهنگ تخار با کارمندان این اداره دایر گردید.

جلسه دوره ای کارمندان ریاست اطلاعات و فرهنگ تخار امروز سه شنبه (۲۰ میزان) تحت ریاست انصار الله انصاری، رئیس این اداره برگزار گردید. رئیس اطلاعات و فرهنگ در این جلسه با استناد به ارشادات پیامبر اسلام گفت که تمامی کارمندان مسوولیت دینی دارند تا صادقانه وظایف شان را به پیش برده و در انجام […]

جلسه دوره ای کارمندان ریاست اطلاعات و فرهنگ تخار امروز سه شنبه (۲۰ میزان) تحت ریاست انصار الله انصاری، رئیس این اداره برگزار گردید.
رئیس اطلاعات و فرهنگ در این جلسه با استناد به ارشادات پیامبر اسلام گفت که تمامی کارمندان مسوولیت دینی دارند تا صادقانه وظایف شان را به پیش برده و در انجام مسوولیت شان تعلل نکنند.
وی گفت که بزودی معاش کارمندان از سوی امارت اسلامی پرداخت می شود و کارمندان ریاست اطلاعات و فرهنگ مکلف اند در وقت تعیین شده به محل وظیفه حاضر شده و مسوولیت های شان را مطابق لایحه وظایف خویش انجام بدهند.
رئیس اطلاعات و فرهنگ از تمامی کارمندان این اداره نیز خواست که پس از این گزارش ماهوار از کارکرد های خویش را با ریاست شریک نموده و در اجرای امور محوله منافع مردم و نظام را در اولویت قرار بدهند.
انصاری در بخش دیگر از سخنان اش، اداره اطلاعات و فرهنگ را خانه مشترک تمامی مردم خوانده و از شخصیت های ادبی و فرهنگی تخار خواست که بخاطر رشد فعالیت های ادبی و فرهنگی در تخار این اداره را همکاری کنند.
در عین حال اکثریت کارمندان ریاست اطلاعات و فرهنگ با حضور در این جلسه از برخورد نیک رهبری اداره با کارمندان ابراز خرسندی نموده و تعهد سپردند که در وقت رسمیات به وظایف شان حاضر شده و با کمال صداقت و ایمان داری مسوولیت شان را به پیش می برند
آژانس اطلاعاتی باختر-تخار
۱۴۰۰/۷/۲۰
۱۴۴۳/۳/۴