مفتی عتیق الله ولید، به عنوان سرپرست ریاست ارشاد حج و اوقاف جوزجان معرفی و آغاز به کار کرد.

در مراسمی که به مناسبت معرفی سرپرست ریاست ارشاد حج و اوقاف  برگزار گردیده بود در آن ذبیح الله حسینی رییس اداری مقام ولایت ده ها تن از علمای دینی،بزرگان قومی،فرهنگیان، شعرا،فعالان مدنی،کارمندان تلویزیون ملی ،کارمندان ریاست اطلاعات و فرهنگ و خبرنگاران شرکت ورزیده بودند. ذبیح الله حسینی، رییس اداری مقام ولایت جوزجان در این […]

در مراسمی که به مناسبت معرفی سرپرست ریاست ارشاد حج و اوقاف  برگزار گردیده بود در آن ذبیح الله حسینی رییس اداری مقام ولایت ده ها تن از علمای دینی،بزرگان قومی،فرهنگیان، شعرا،فعالان مدنی،کارمندان تلویزیون ملی ،کارمندان ریاست اطلاعات و فرهنگ و خبرنگاران شرکت ورزیده بودند.
ذبیح الله حسینی، رییس اداری مقام ولایت جوزجان در این مراسم می گوید، مفتی عتیق الله ولید فرزند محمدی از سوی وزارت ارشاد حج و اوقاف کشور طبق مکتوب رسمی که به مقام ولایت مواصلت ورزیده است به صفت سرپرست ریاست ارشاد حج و اوقاف جوزجان مقرر شده اند.
به گفته رییس اداری مقام ولایت جوزجان،مفتی عتیق الله ولید پیش از این در بخش های فرهنگی در ریاست های اطلاعات و فرهنگ و آمریت رادیو تلویزیون ملی جوزجان صادقانه ایفای وظیفه کرده ‌و فعالیت های ماندگاری را در کار نامه های خود دارد ‌که در خور ستایش است.
آقای حسینی می افزاید ،امارت اسلامی به منظور ارائه خدمات به موقع به باشنده گان این ولایت روند معرفی روسا و آمرین را برای اداره های این ولایت آغاز کرده است که این افراد بنا بر شایستگی و لیاقتی که دارند برای انجام وظایف محوله معرفی می شوند که تغییر و تبدیلی در نظام امارت اسلامی یک اصل است.
مفتی عتیق الله ولید ،که به تازه گی طبق مکتوب رسمی وزارت ارشاد حج و اوقاف به صفت سرپرست ریاست ارشاد،حج و اوقاف این ولایت تعین گردیده است می گوید، برای خدمت به دین ،وطن و مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزد و برای تحقق آن پیوسته تلاش می نماید.
به گفته سرپرست ریاست ارشاد حج و اوقاف جوزجان،این نظام تنها تعلق به اوزبیک و هزاره ، پشتون و تاجیک ،ترکمن و پشه ای ندارد بلکه تعلق به همه اقوام با هم برادر و متحد دارد که در این راه قربانی داده اند و امارت اسلامی را به پیروزی رسانده اند.
آقای ولید می افزاید، برنامه ها و پلان های خوب را برای خدمت صادقانه به باشنده گان این ولایت دارد که یکی پی دیگر عملی خواهد شد.
از سوی هم علی محمد حمیدی،مدیر نشرات رادیو تلویزیون ملی جوزجان از فعالیت های ماندگار مفتی عتیق الله ولید سرپرست اسبق آمریت رادیو تلویزیون ملی قدر دانی کرده می گوید،فراهم آوری سهولت ها، تولید برنامه های متنوع علمی و فرهنگی، چراغ هدایت ،ستاره های قرآن ،مسجد و منبر ، خبر و گزارش از فعالیت هایی اند که تحقق یافته است.
به گفته مدیر نشرات رادیو تلویزیون ملی جوزجان، کارمندان رادیو تلویزیون ملی جوزجان پیشرفت های کنونی را مدیون تلاش های بی دریغ آقای ولید می دانند .
در اخیر این مراسم رییس اداری مقام ولایت و ده ها تن از علمای دینی،فرهنگیان،فعالان مدنی،شعرا و خبرنگاران به دفتر کاری مفتی عتیق الله ولید رفته تقررشان را به صفت سرپرست ریاست ارشاد حج و اوقاف جوزجان تبریک گفته موفقیت های شانرا از بارگاه خداوند متعال استدعا کردند.
۱۱/۹/۲۰۲۱ م:۴/۴/۱۴۴۳ هق