فعالیت توزیع تذکرهٔ الکترونیکی در ولایت سرپل از سر گرفته شد

  سرپل، آژانس اطلاعاتی باختر، ۲۶رمضان ۱۴۴۳ هـ ق در محفل که به همین منظور برگزار گردیده بود محمد یعقوب عبدالرحمن اکه والی سرپل، داملا محمد نادر معاون مقام ولایت، رؤسای ادارات دولتی، کارمندان بخش توزیع تذکره‌ی الکترونیکی، علماء و خبرنگاران حضور داشتند. داملامحمد نادر حقجو معاون والی سرپل با اشاره به نصرت و پیروزی‌های […]

 

سرپل، آژانس اطلاعاتی باختر، ۲۶رمضان ۱۴۴۳ هـ ق
در محفل که به همین منظور برگزار گردیده بود محمد یعقوب عبدالرحمن اکه والی سرپل، داملا محمد نادر معاون مقام ولایت، رؤسای ادارات دولتی، کارمندان بخش توزیع تذکره‌ی الکترونیکی، علماء و خبرنگاران حضور داشتند.

داملامحمد نادر حقجو معاون والی سرپل با اشاره به نصرت و پیروزی‌های اخیر گفت: ما باید همیشه شاکر و سپاس‌گزار نعمت های الهی باشیم و با مردم به خوبی و نیکویی رفتار نماییم.

داملا خیرالله خیرخواه رییس احصائیه و معلومات نیز ضمن خوش آمدید به اشتراک کنندگان گفت: بعد از تحولات اخیر در ولایات مختلف با تأخیر متفاوت و کمبود وسایل تخنیکی از فعالیت باز مانده بود و امروز باهمکاری مقام ولایت سرپل کار‌های توزیع تذکره الکترونیکی را شروع می کنیم. اما متاسفانه در سرپل نسبت مشکلات تا هنوز این روند شروع نشده بود که خوشبختانه امروز شاهد آغاز دوباره کار این مرکز هستیم.

در اخیر با قطع نوار توسط عبدالرحمن اکه والی سرپل و دیگر مسؤولین فعالیت این مرکز رسماً آغاز گردید.