فاریاب:در یک حادثه ترافیکی چهارتن به شمول مفتی محمد اسحاق رئیس دارالعلوم امام ابوحنیفه جان باختند

عصر امروز به اثر واژگون شدن یک موتر در مسیر شاهراه اندخوی- جوزجان چهار تن از عالمان دین به شمول رئیس دارالعلوم امام ابوحنیفه رح در مزارشریف جان باخته و دو تن دیگر زخم برداشتند. مفتی محمد اسحاق موسس دارالعوم امام ابوحنیفه در مزارشریف با شماری از دوستانش دیروز در یک مراسم دستار بندی در […]

عصر امروز به اثر واژگون شدن یک موتر در مسیر شاهراه اندخوی- جوزجان چهار تن از عالمان دین به شمول رئیس دارالعلوم امام ابوحنیفه رح در مزارشریف جان باخته و دو تن دیگر زخم برداشتند.

مفتی محمد اسحاق موسس دارالعوم امام ابوحنیفه در مزارشریف با شماری از دوستانش دیروز در یک مراسم دستار بندی در شهر میمنه آمده بود عصر امروز هنگام برگشت طرف مزار موتر حاملش در منطقه خواجه قدوغک در مسیر شاهراه جوزجان واندخوی فاریاب از سرک منحرف شده در نتیجه به شمول مفتی اسحاق چهار تن جان باخته دو تن مجروح گردیده اند.
انا لله وانا الیه راجعون

مفتی صاحب باشنده ولایت کندز است که در شهر مزارشریف مدرسه داشت که در این روزهای آینده بتعداد 140 از فاضلین از مدرسه ایشان فارغ می‌شدند.

وقبل از ظهر امروز جلسه ی که بمناسبت آمدن وزیر صاحب دفاع و لویدریستیز قوای مسلح در لوای فاریاب بر گذار شده بود نیز اشتراک نموده بودند
8 دلو 1400