سازمان ملل به همکاری موسسه  یو ان اچ سی ار برای ۸۰ خانواده  بیجا شده وعودت کننده در تخار  برق آفتابی  وپول نقد  توزیع نمود .

مسوولان در اداره مهاجرین تخار میگویند  این کمک ها برای هر خانواده به مبلغ هفتاد هزار افغانی میباشد که با توزیع آن مشکلات بی برقی این خانواده ها مرفوع خواهد شد . کمک های فوق العاده وبشر دوستانه سازمان ملل در تخار .. امور پناهندگی سازمان ملل در همکاری موسسه unhcr  پس از یک سروی […]

مسوولان در اداره مهاجرین تخار میگویند  این کمک ها برای هر خانواده به مبلغ هفتاد هزار افغانی میباشد که با توزیع آن مشکلات بی برقی این خانواده ها مرفوع خواهد شد .

کمک های فوق العاده وبشر دوستانه سازمان ملل در تخار ..

امور پناهندگی سازمان ملل در همکاری موسسه unhcr  پس از یک سروی همه جانبه برای هشتاد خانواده بیجا شده وعودت کننده  سولر سیستم وپول نقد توزیع کرد .

مسوولان  در اداره مهاجرین تخار میگویند این کمک ها که شامل دو تخته سولر هشت فامیله, دو دانه بتری دو صد امپیر  کیت های صحی ومبلغ پنجا دالر امریکای پول نقد میباشد که در حضور نمایندگان موسسات ورسانه ها توزیع شد

در عین حال شماری از دریافت کنندگان کمک های بشر دوستانه سازمان ملل  در حالیکه ازکمک های فوق العاده  ودستگیری  موسسات ونهاد های بین المللی ابراز قدر دانی میکنند وتاکید بر ادامه این کمک ها دارند.

محد شریف هشتاد ساله که در جنگ با شوری سابق هفت فرزندش را از دست داده است ونیز خودش معلول شده است از موسسات کمک کننده میخواهد تا کمک وهمکاری های بشر دوستانه شان را برای نیازمندان ومستحقین ان توزیع نمایند .

نماینده سازمان ملل متحد مقیم تخار می گویند آنان در تلاش اند تا با فرارسیدن فصل زمستان خانواده های بیجاه شده ونیازمند را  در این ولایت سروی نموده و مورد کمک های زمستانی شان قرار دهند.

28/10/2021