حاجی امیرمحمد خیراندیش رئیس عمومی شوراهای مردم ولایت سرپل برای باشنده گان و بزرگان اقوام این ولایت معرفی گردید

  سرپل، آژانس اطلاعاتی باختر، ۲۳رمضان المبارک ۱۴۴۳ هـ ق محفل که به همین مناسبت روز گذشته در تالار مقام ولایت سرپل ترتیب یافته در آن والی سرپل، معاون مقام ولایت سرپل، رؤسا و مسؤولین ادارات حکومتی، بزرگان و محاسن سفیدان و صدها تن از باشندگان ولایت سرپل حضور داشتند. سخنگوی و معاون مقام ولایت […]

 

سرپل، آژانس اطلاعاتی باختر، ۲۳رمضان المبارک ۱۴۴۳ هـ ق
محفل که به همین مناسبت روز گذشته در تالار مقام ولایت سرپل ترتیب یافته در آن والی سرپل، معاون مقام ولایت سرپل، رؤسا و مسؤولین ادارات حکومتی، بزرگان و محاسن سفیدان و صدها تن از باشندگان ولایت سرپل حضور داشتند.

سخنگوی و معاون مقام ولایت و دیگر سخنرانان اعم از مسؤولین و نمایندگان مردم در رابطه به اتحاد و همبستگی صحبت نموده رئیس عمومی شوراها را پل ارتباط میان مردم و حکومت خواندند و سیداحمد جوادی یکتن اشتراک کنندگان به نماینده گی از مردم از حاجی امیرمحمد خیراندیش خواست که برای خدمتگذاری در جامعه از هیچ نوع سعی و تلاش دریغ نورزند.

در ادامهٔ محفل حاجی امیرمحمد خیراندیش برای مسؤولین، بزرگان قوم و باشندگان ولایت سرپل تعهد سپرد که در راستای خدمت برای جامعه و مردم کوشش نموده و پُل ارتباطی بین حکومت و مردم خواهد بود.