جلسهء اداری هفته‌وار اداره امور برگزار گردید

جلسهء اداری هفته‌وار ریاست عمومی اداره امور ا.ا.ا، امروز شبنه مورخ ( 3 ربیع الثانی) تحت ریاست مولوی سیف الدین تایب معاون پالیسی و نظارت اداره امور، در حالیکه مولوی عبدالسلام حقانی معاون مالی واداری این اداره نیز حضور داشت، برگزار گردید. جلسه با تلاوت آیات چند از قرآنکریم آغاز سپس، مولوی سیف الدین تایب […]

جلسهء اداری هفته‌وار ریاست عمومی اداره امور ا.ا.ا، امروز شبنه مورخ ( 3 ربیع الثانی) تحت ریاست مولوی سیف الدین تایب معاون پالیسی و نظارت اداره امور، در حالیکه مولوی عبدالسلام حقانی معاون مالی واداری این اداره نیز حضور داشت، برگزار گردید.
جلسه با تلاوت آیات چند از قرآنکریم آغاز سپس، مولوی سیف الدین تایب سخنان اصلاحی خود را بیان نمود.
در این جلسه مسوولین شماری از ریاست ها و واحد های جانبی اداره امور اشتراک نموده و در مورد موضوعات داخلی و بخاطر حل مشکلات و چالش های آن بحث و گفتگو نمودند.
همچنان در این جلسه به تعقیب تصامیم جلسه هفتهء گذشته در مور طرح پیشنهادی یک باب مسجد برای نمازگزاران اداره امور بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
در همین حال، ریاست مطبوعات اداره امور طی یک پریزینتیشن برنامهء سیستیم آنلاین را جهت هماهنگی و تنظیم بهتر جلسات در اداره امور، ارائه نموده و پیرامون آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
همچنان باید خاطر نشان ساخت که جهت رسیده گی به مشکلات موجود به کارمندان ریاست عرایض و سایر بخش های ریاست عمومی اداره امور بحث و گفتگوی همه جانبه صورت گرفته و تصامیم اتخاذ گردید.
جلسه با دعای خیر و فلاح ملت خاتمه یافت.

الاماره