صد هاتن در ولسوالی بگرام کمک دریافت نمودند

این مطلب را مولوی نیازمحمد خالد سرپرست ریاست مهاجرین وعودت کنندگان پروان امروز به آژانس اطلاعاتی باختر بیان نموده گفت: این اداره طی چهار روز گذشته با ایجاد یک روش موثر مدیریتی در همکاری با مجاهدین ا.ا.ا 336 خانواده نیازمند ومستحق قریه قلعه نصروی ولسوالی بگرام را پس از شناسایی کمک نموده اند.  آقای نیازی […]

این مطلب را مولوی نیازمحمد خالد سرپرست ریاست مهاجرین وعودت کنندگان پروان امروز به آژانس اطلاعاتی باختر بیان نموده گفت: این اداره طی چهار روز گذشته با ایجاد یک روش موثر مدیریتی در همکاری با مجاهدین ا.ا.ا 336 خانواده نیازمند ومستحق قریه قلعه نصروی ولسوالی بگرام را پس از شناسایی کمک نموده اند.

 آقای نیازی رسیدگی به مشکلات مهاجرین را از اولویت های .ا.ا.ا دانسته اضافه کرد: ما نظر به سروی های انجام شده و استماع مشکلات مردم برق را یکی از نیازمندی های مردم تشخیص دادیم و خوشبختانه موفق شدیم که برای هر فامیل دو تخته سولر همرای باطری آن، تعدادی از لوازم برقی وگروپ را در همکاری مجاهدین ا.ا.ا موظف در آن ولسوالی کمک نماییم.

رییس مهاجرین وعودت کنندگان تعهد نمود که بااستفاده از امکانات موجود و طرق های ممکن می کوشد تا به وضعیت مهاجرین در سراسر پروان رسیدی کرده هیچ کس احساس محرومیت نکنند.

23/10/2021