کاپیسا: ۱۸۰ تن از مرکز اموزشي محمد ابن قاسم فارغ شدند

180 تن از مجاهدین امارت اسلامی بعد از سپری نمودن یک دور آموزشی نظامی، از مرکز آموزشی محمد ابن قاسم در ولسوالی تگاب ولایت کاپیسا فارغ گردیدند. 180تن از مجاهدین تازه نفس امارت اسلامی هستند که با فراگیری آموزش های مسلکی 2 ماهه، برای تامین امنیت آماده شده اند. مسوولین امارت اسلامی از این نیروهای […]

180 تن از مجاهدین امارت اسلامی بعد از سپری نمودن یک دور آموزشی نظامی، از مرکز آموزشی محمد ابن قاسم در ولسوالی تگاب ولایت کاپیسا فارغ گردیدند.

180تن از مجاهدین تازه نفس امارت اسلامی هستند که با فراگیری آموزش های مسلکی 2 ماهه، برای تامین امنیت آماده شده اند.

مسوولین امارت اسلامی از این نیروهای میخواهند تا از اوامر برزگانشان درمطابقت باشریعت اسلامی اطاعت وبا مردم برخورد نیک نمایند.

قاری احسان الله بریال حفظه الله: مسوول مرکزهای آموزشی زون شرق

از سوی هم قوماندان امنیه کاپیسا میگوید که تلاش می نماییم تا با تشکل یک اردوی منظم جلو تجاوزکشورهای خارجی را به افغانستان بگیریم.

مولوی عبدالاحد میا : قوماندان امنیه کاپیسا

از سوی هم یکی از استادان این مرکز میگوید که در این دور آموزشی علاوه بر تدریس مسایل اسلامی، تمرینات مختلف نظامی را نیز جهت اجرای وظایف بهتر، آموزش داده اند.

منصور: استاد مرکز آموزشی

با این حال سربازان آموزش دیده وعده می دهند که در راستای تامین امنیت وآرامش مردم تلاش می نمایند.

عبدالغفور: سرباز

قابل ذکر است که پس از حاکمیت امارت اسلامی در کشور، آنان در چندین ولایت به شمول کاپیسا با تدویر آمورش های کوتاه مدت نظامی در مراکز تعلیمی ، برای نیروهای شانرا آموزش مسلکی داده اند.

‏2021‏/11‏/7