والی ولایت غور با موتور سیکل از ولسوالی های شش گانه غرب فیروز کوه طی سفر دیدار به عمل آورده که مورد استقبال گرم مردم آن ولسوالی ها قرار گرفت.

غور- فیروزکوه ۲۸ رمضان ۱۴۴۳ هـ ق والی ولایت غور با موتور سیکل از ولسوالی های شش گانه غرب فیروز کوه طی سفر دیدار به عمل آورده که مورد استقبال گرم مردم آن ولسوالی ها قرار گرفت. در این سفر ملا احمد شاه دین دوست والی ولایت غور با هیات همراه شان ملا احسان الله […]

غور- فیروزکوه

۲۸ رمضان ۱۴۴۳ هـ ق

والی ولایت غور با موتور سیکل از ولسوالی های شش گانه غرب فیروز کوه طی سفر دیدار به عمل آورده که مورد استقبال گرم مردم آن ولسوالی ها قرار گرفت.

در این سفر ملا احمد شاه دین دوست والی ولایت غور با هیات همراه شان ملا احسان الله انس رئیس ارکان لواء چهارم غور حاجی محمد نبی زبیر نماینده استخبارات ومولوی محمد حنیف اسامه نماینده قومندانی جهت دیدار، بررسی، ملاقات با ورثه و بازمانده گان شهداء، وضعیت زنده گی مردم، ارایه خدمات، رسیده گی به چالش ها، ایجاد هماهنگی، اتحاد، استماع پیشنهادات و خواسته های آنان به ولسوالی های دولینه، پسابند، تیوره، ساغر، شهرک و تولک سفری کاری انجام داده که با صف های طولانی مجاهدین، علمای کرام، جوانان و اقشار مختلف مورد حمایت و استقبال گرم قرار گرفت.

مسئولین دولتی و مردم آن ولسوالی ها از تشریف آوری و توجه والی ولایت غور در آن ولسوالی اظهار ستایش و قدردانی نمودند و چالش ها، مشکلات، خواسته ها و پیشنهادات شانرا با وی شریک ساخته و خواهان توجه و همکاری همه جانبه در زمینه شدند.

همچنان به والی ولایت غور وعده سپردند که اتحاد، وحدت و یکپارچگی و دست آورد های جهاد و مجاهدین را حفظ نموده و آنچه در توان داشته باشند در کنار دولت امارت اسلامی افغانستان مطابق دستورات الهی در تامین امنیت، ایجاد فضای صمیمت، همدلی،آسایش و آرامش مردم خویش دریغ نخواهند وزرید.

ملا احمدشاه دین دوست والی ولایت غور نیز ضمن اظهار خرسندی و قدردانی از احساس نیک مردم ولسوالی متذکره، یکا یک پیشنهادات، خواسته و مشکلات آنان را استماع و از نزدیک تحلیل و بررسی نموده و به مردم با عزت ولسوالی غرب فیروزکوه اطمینان داد که در قسمت ایجاد مدارس دینی، رفع چالش و رسیده گی در بخش های معارف، صحت، رشد اقتصادی، انکشافی و فرهنگی آنچه در توان حکومت امارت اسلامی افغانستان باشد توجه لازم و همکاری همه جانبه خواهند نمود تا اینکه مردم ما در فضای اخوت، همدلی و صمیمیت زنده گی نمایند.