هرات : برگزاری جلسه امنیتی به منظور تامین امنیت در روز های عید سعید فطر

هرات جلسه امنیتی با حضور آمر امنیت، مدیران بخش‌های مبارزه علیه جرایم جنایی، امنیت داخلی، پولیس، مدیریت ترافیک، اطفایه و آمرین حوزه‌های امنیتی قوماندانی امنیه ولایت هرات به ریاست حاجی محمد یاسر آخندزاده قوماندان امنیه این قوماندانی برگزار شد. در این نشست حاجی یاسر صاحب بر سعی و تلاش منسوبین پولیس برای بهبود امنیت تأکید […]

هرات

جلسه امنیتی با حضور آمر امنیت، مدیران بخش‌های مبارزه علیه جرایم جنایی، امنیت داخلی، پولیس، مدیریت ترافیک، اطفایه و آمرین حوزه‌های امنیتی قوماندانی امنیه ولایت هرات به ریاست حاجی محمد یاسر آخندزاده قوماندان امنیه این قوماندانی برگزار شد.

در این نشست حاجی یاسر صاحب بر سعی و تلاش منسوبین پولیس برای بهبود امنیت تأکید کرد و هدایات لازم و جدی را در راستای مبارزه قاطعانه پولیس هرات با اخلالگران امنیت، تروریستان، سارقان و سایر شبکه‌های مخرب داد.

قوماندان امنیه هرات به مسئولین امنیتی دستور داد تا تدابیر شدید امنیتی را در روزهای عید سعید فطر مد نظر بگیرند تا مردم با آرامش این ایام را سپری کنند.

در ادامه مدیر مبارزه علیه جرایم جنایی و مدیر مبارزه علیه تروریزم قوماندانی امنیه هرات نیز هدایات و طرح‌های خویش را برای تأمین امنیت بهتر به آمرین حوزه‌های امنیتی ارائه نمودند.

آمرین حوزه های امنیتی نیز خدمت به مردم را افتخار خود دانسته وعده سپردند که در راستای تامین امنیت و مبارزه با جنایت کاران در ایام عید سعید فطر از هیچ نوع سعی و تلاش دریغ نورزند.