محمد ظریف حلیمی به عنوان قوماندان لوای دوم قول اردوی 209 الفتح در جوزجان تعین شد.

در این مراسم که در سالون جلسات لوای دوم قول اردوی 209 الفتح در جوزجان برگزار گردیده بود در آن قوماندان قول اردوی الفتح،مسوول حلقه شمال غرب امارت اسلامی ،معاون والی،رییس استخبارات ،رییس اداری مقام ولایت ،آمر رادیو تلویزیون ملی جوزجان و ده ها تن از مجاهدین امارت اسلامی اشتراک ورزیده بودند. مولوی عطاء الله […]

در این مراسم که در سالون جلسات لوای دوم قول اردوی 209 الفتح در جوزجان برگزار گردیده بود در آن قوماندان قول اردوی الفتح،مسوول حلقه شمال غرب امارت اسلامی ،معاون والی،رییس استخبارات ،رییس اداری مقام ولایت ،آمر رادیو تلویزیون ملی جوزجان و ده ها تن از مجاهدین امارت اسلامی اشتراک ورزیده بودند.
مولوی عطاء الله عمری قوماندان قول اردوی 209 الفتح ،در این مراسم از تلاش های بزرگان امارت اسلامی قدر دانی کرده می گوید،به منظور پیش برد وظایف و آوردن اصلاحات روند استخدامی را در سطح  جز و تام های این قول اردو آغاز کرده اند.
به گفته قوماندان قول اردوی 209 الفتح،مطابق یک مکتوب رسمی محمد ظریف حلیمی فرزند محمد علی به حیث قوماندان لوای دوم پیاده جوزجان مقرر شده است.
آقای عمری می افزاید،در کنار مقرری ها تلاش ها به منظور فراهم آوری سهولت ها و رفع چالش ها ادامه دارد.
محمد ظریف حلیمی که عنوان قوماندان لوای دوم قول اردوی 209 الفتح در جوزجان تعین شده است می گوید،برای خدمت به مردم و وطن از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزد و وظایف سپرده شده را با کمال امانت داری به پیش می برد.
۱۱/۱۱/۲۰۲۱م:۴/۶/۱۳۴۳هق