لوایح و طرزالعمل امارت اسلامی را با علمای دینی ، امامان مساجد ،بزرگان قومی و جوانان در میان گذاشتند 

به گفته مسوولان امر بالمعروف و نهی از منکر ولایت جوزجان تعصب، قمار بازی، طویانه گزاف ، پخش ساز و سرود ،فروش و استفاده مواد مخدر ممنوع است و با کسانی که خلاف این طرزالعمل حرکت کند برخورد قانونی می شود. مولوی خالد، رییس امر بالمعروف و نهی از منکر در این مراسم می گوید،این […]

به گفته مسوولان امر بالمعروف و نهی از منکر ولایت جوزجان تعصب، قمار بازی، طویانه گزاف ، پخش ساز و سرود ،فروش و استفاده مواد مخدر ممنوع است و با کسانی که خلاف این طرزالعمل حرکت کند برخورد قانونی می شود.

مولوی خالد، رییس امر بالمعروف و نهی از منکر در این مراسم می گوید،این داره به منظور آگاهی دهی از آموزه های دینی برای مردم ایجاد شده است.
به گفته رییس امر بالمعروف و نهی از منکر، قمار بازی ، فروش مواد مخدر با فرهنگ اسلامی مطابقت ندارد  باید جلو آن گرفته شود.
مولوی گل نور عضو ارشد امر بالمعروف نهی از منکر می گوید، امر بالمعروف و نهی از منکر نه تنها وظیفه علما بلکه وظیفه هر مسلمان است باید در تحقق آن تلاش نمایند.
به گفته وی، امر بالمعروف و نهی از منکر جلو طویانه گزاف ،فروش مواد مخدر ،قمار بازی در سطح مرکز و ولسوالی ها گرفته شود که با فرهنگ اسلامی هم خوانی ندارد.

از سوی هم شماری از علمای دینی جوزجان می گویند،جلو هر عملی باید گرفته شود که مطابقت با فرهنگ اسلامی ندارد و سبب بروز مشکلات در جامعه می شود.
۱۱/۱۳/۲۰۲۱م:۴/۸/۱۴۴۳هق