قاری عبدالغنی صمیم، به عنوان سرپرست ریاست صحت عامه جوزجان معرفی و اغاز به کار کرد.

در مراسمی که به مناسبت معرفی سرپرست ریاست صحت عامه جوزجان برگزار گردیده بود در آن ذبیح الله حسینی رییس مالی و اداری مقام ولایت و شماری از داکتران و کارمندان این اداره شرکت ورزیده بودند. قاری عبدالغنی صمیم که به تازه گی طبق مکتوب رسمی وزارت صحت عامه به صفت سرپرست ریاست صحت عامه […]

در مراسمی که به مناسبت معرفی سرپرست ریاست صحت عامه جوزجان برگزار گردیده بود در آن ذبیح الله حسینی رییس مالی و اداری مقام ولایت و شماری از داکتران و کارمندان این اداره شرکت ورزیده بودند.

قاری عبدالغنی صمیم که به تازه گی طبق مکتوب رسمی وزارت صحت عامه به صفت سرپرست ریاست صحت عامه این تعین گردیده است می گوید، با صداقت و ایمان داری وظایف سپرده شده را به پیش می برد.

آقای صمیم ،مبارزه با فساد،ارائه خدمات به موقع در مرکز ولسوالی ها را از گام های عملی خود بر می شمارد و بر آن تاکید می کند.

از سوی هم ذبیح الله حسینی رییس مالی و اداری مقام ولایت جوزجان می گوید، قاری عبدالغنی صمیم فرزند حاجی عبدالشکور از سوی وزارت صحت عامه طبق مکتوب رسمی که به مقام ولایت مواصلت ورزیده است تعین است.

به گفته آقای حسینی ،امارت اسلامی به منظور ارائه خدمات به موقع به باشنده گان این ولایت روند معرفی روسا و آمرین را

برای اداره های این ولایت آغاز کرده است که این افراد بنا بر شایستگی و لیاقتی که دارند برای انجام وظایف محوله معرفی می شوند.

31/10/2021