فاریاب: به اساس شکایات مردم، مقام ولایت کمیسیونی را از ادارات ذیربط مؤظف گردانید

مقام ولایت فاریاب، اخیراً کمیسیونی را از ادارات ذیربط توظیف نموده بود تا از نحوه ی توزیع کارت های کمکی توسط دفاتر و موسسات خارجی کنترول و نظارت نموده و از نتیجه به مقام ولایت گزارش ارایه نماید. اعضای این کمیسیون، که متشکل از مولوی تورجان رئیس انکشاف دهات، قاری عبدالرحمن رئیس اقتصاد و داملا […]

مقام ولایت فاریاب، اخیراً کمیسیونی را از ادارات ذیربط توظیف نموده بود تا از نحوه ی توزیع کارت های کمکی توسط دفاتر و موسسات خارجی کنترول و نظارت نموده و از نتیجه به مقام ولایت گزارش ارایه نماید.

اعضای این کمیسیون، که متشکل از مولوی تورجان رئیس انکشاف دهات، قاری عبدالرحمن رئیس اقتصاد و داملا سیف الدین جهادی رئیس امور مهاجرین می باشد، بعد از ظهر روز سه شنبه ۱۲ دلو، با حضور در منطقه ی دمقول مربوط ناحیه ی اول شهر میمنه با تعدادی از علما و محاسن سفیدان محل دیدار و ملاقات نموده از آنها تقاضا کردند تا در مورد چگونگی توزیع کارت های کمکی توسط دفاتر و موسسات کمک رسان وضاحت بدهند.

در جریانِ ملاقات و گفتگو ها، از توضیحاتِ علما و محاسن سفیدان چنین وانمود گردید که در توزیع کارت های کمکی آنچنانی که لازم است عدالت در نظر گرفته نشده، و تخطی های آشکار از سوی اربابان، وکیلان گذر، قوماندانان سابق و سروی کننده گان دفاتر و موسسات صورت گرفته است.

کمیسیون موظف در این مورد گزارش خویشرا تهیه و به مقام ولایت ارایه نموده است، که به اساسِ گزارش ارایه شده، مقام ولایت تصامیم لازم را در زمینه اتخاذ خواهد نمود.