فاریاب:به منظور بررسی دوسیه های محبوسین هیاتی از ادارات ذیربط توظیف گردید

  به اساس فرمان ریاست الوزارء و هدایت ستره محکمه ی امارت اسلامی افغانستان، هیاتی از ارگانهای ذیربط توظیف گردید تا دوسیه های متهمین و محبوسین را در محابسِ مرکز و ولسوالی ها بررسی نموده و به اسرع وقت به آن رسیده گی لازم نماید. جلسه ی که الیوم ۱۷ دلو ۱۴۰۰ به همین مناسبت […]

 

به اساس فرمان ریاست الوزارء و هدایت ستره محکمه ی امارت اسلامی افغانستان، هیاتی از ارگانهای ذیربط توظیف گردید تا دوسیه های متهمین و محبوسین را در محابسِ مرکز و ولسوالی ها بررسی نموده و به اسرع وقت به آن رسیده گی لازم نماید.

جلسه ی که الیوم ۱۷ دلو ۱۴۰۰ به همین مناسبت در دفتر کار مولوی عبدالولی “اتقانی” معاون مقام ولایت دایر گردیده بود، در آن مولوی عبدالغنی «سعید» رییس محکمه ی مرافعه، رییس دفتر مقام ولایت، رییس معارف و عده ی از مسوولین ادارات دولتی اشتراک نموده بودند.

در این جلسه به خاطر بررسیِ دوسیه های محبوسین، هیاتی تحت ریاست مولوی غلام علی رئیس محکمه ی شهری و با عضویت مولوی عبدالولی اتقانی معاون مقام ولایت، مولوی سید حفیظ الله رئیس معارف، مولوی محمد قاسم مدیر سمع شکایات توظیف گردیدند تا از تمام محابس بازدید نموده و دوسیه های عموم محبوسین را از نزدیک بررسی نموده و به مشکلات موجوده طبق طرز العمل رسیده گی عاجل صورت گیرد.

گفته میشود، هیات توظیف شده بعد از بررسیِ دوسیه های محبوسین، گزارشی را تهیه و به ستره محکمه ارسال مینمایند، که بعداً از طریق ستره محکمه به ریاست الوزراء تقدیم خواهد شد