رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت نیمروز، به ولسوالی کنگ این ولایت سفر نمود

  زرنج ۱۶ شعبان/ ۲۸حوت به اساس راپور آژانس خبری باختر، مفتی حبیب الله “الهام” رئیس اطلاعات و فرهنگ نیمروز به ولسوالی کنگ سفر نموده و با علما و جوانان این ولسوالی دیدار و گفتگو کرد. این دیدار که در مسجد جامع ولسوالی صورت گرفت مولوی عبدالاحد”خطیبی” خطیب مسجد جامع ولسوالی کنگ ضمن خوش آمدگوئی […]

 

زرنج ۱۶ شعبان/ ۲۸حوت

به اساس راپور آژانس خبری باختر، مفتی حبیب الله “الهام” رئیس اطلاعات و فرهنگ نیمروز به ولسوالی کنگ سفر نموده و با علما و جوانان این ولسوالی دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار که در مسجد جامع ولسوالی صورت گرفت مولوی عبدالاحد”خطیبی” خطیب مسجد جامع ولسوالی کنگ ضمن خوش آمدگوئی صحبت نموده گفت: جوانان قشر مهم جامعه هستند و در گذشته هیچ توجهی به این قشر جامعه در ولسوالی مذکور صورت نگرفته است، امید است که در این نظام توجه خاص صورت گرفته شود.

متعاقباً مفتی حبیب الله “الهام”، رئیس اطلاعات و فرهنگ نیمروز، صحبت نموده گفت: که جوانان ستون فقرات جامعه هستند و می توانند در عرصه های مختلف، نقش بسزایی داشته باشند.

آقای “الهام” افزود: ما تلاش می نمائیم که برای انسجام جوانان در بخش های، تعلیمی، ورزشی و سایر عرصه ها توجه ویژه ای داشته باشیم تا جوانان، تفکر و انرژی برای حفظ نظام و حفظ ارزش ها ملی و افغانی خود داشته باشند.

آقای الهام اضافه نمود که ما‌پلان داریم تا برای ظرفیت سازی جوانان سیمینارهای تعلیمی را که در مرکز برگزار نمائیم در ولسوالی نیز دایر نمائیم.