دو پروژه انکشافی به ارزش ۷۵۰ هزار افغانی در شهر شبرغان تکمیل و به بهره برداری سپرده شد.

مسوولان درریاست جوزجان برشنا شرکت می گویند،با نصب دو پایه ترانسفرمر به هزینه ۷۵۰ هزار افغانی در شهر شبرغان مدیریت محبس،قوماندانی نظم عامه و ۸۰ خانواده امروز از انرژی برق مستفید شدند. حاجی عبدالجلیل راسخ، سرپرست ریاست جوزجان برشنا شرکت می گوید، با افتتاح این دو پروژه در کنار رفع نیازمندی برق مدیریت محبس و […]

مسوولان درریاست جوزجان برشنا شرکت می گویند،با نصب دو پایه ترانسفرمر به هزینه ۷۵۰ هزار افغانی در شهر شبرغان مدیریت محبس،قوماندانی نظم عامه و ۸۰ خانواده امروز از انرژی برق مستفید شدند.

حاجی عبدالجلیل راسخ، سرپرست ریاست جوزجان برشنا شرکت می گوید، با افتتاح این دو پروژه در کنار رفع نیازمندی برق مدیریت محبس و قوماندانی نظم عامه این ولایت، ۸۰ خانواده نیز در مرکز اين ولايت از نور برق مستفید شدند.

به گفته سرپرست ریاست جوزجان برشنا شرکت هزینه مجموعی این دو پروژه که بالغ به ۷۵۰ هزار افغانی می شود از سوی جوزجان برشنا شرکت و مقام ولایت پرداخت شده است.

آقای راسخ می افزاید، به منظور ارائه خدمات به موقع پلان تطبیق پروژه های توسعوی برق را در مرکز و ولسوالی این ولایت روی دست دارند که عملی خواهد شد.

مسوولان محلی امارت اسلامی در جوزجان می گویند،از تطبیق این گونه پروژه های  توسعوی که مشکلات ارگان های دولتی و مردم را حل می نماید حمایت می کنند.

داملا سراج قوماندان امنیه جوزجان می گوید،در پی جنگ های اخیر به شبکه های برق رسانی آسیب جدی رسیده است و نیاز به باسازی و ترمیم دارد.

به گفته قوماندان امنیه جوزجان،در حصه تامین امنیت و رفع مشکلات کارمندان این اداره در مرکز و ولسوالی های این ولایت  مجاهدین امارت اسلامی موظف شده اند و مسوولیت تامین امنیت آنها را دارند.

ذبیح الله حسینی،رییس مالی و اداری مقام ولایت جوزجان می گوید،امارت اسلامی به منظور تحقق خواسته های مردم پروژه های انکشافی را یکی پی دیگر افتتاح می نماید.

به گفته رییس مالی و اداری مقام ولایت، با افتتاح این دوپروژه درکنارتامین برق مدیریت محبس و قوماندانی نظم عامه مشکلات ۸۰ خانواده نیز از ناحیه برق حل شده است.

این گفته ها در حالی ابراز می شود که در یک ماه اخیر با افتتاح چهار ترانسفرمر صدها خانواده در این ولایت از نور برق مستفید شده اند.