محفل تقدیر از برگزیده گان مسابقه سیرت النبی صلی الله علیه و سلم در سرپل برگزار گردید.

سرپل   آژانس باختر ۲۲حوت ۱۴۰۰ هـ ش محفل اختتامیه و اهدای جوایز، مسابقه سیرت النبی صلی الله علیه و سلم که از سوی ادارهٔ ولایتی نجم سرپل راه اندازی شده بود، به همکاری مدیریت جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ سرپل، ریاست حج و اوقاف و ریاست امرباالمعرف والنهی عن المنکر با اشتراک مولوی مسعود […]

سرپل

 

آژانس باختر ۲۲حوت ۱۴۰۰ هـ ش

محفل اختتامیه و اهدای جوایز، مسابقه سیرت النبی صلی الله علیه و سلم که از سوی ادارهٔ ولایتی نجم سرپل راه اندازی شده بود، به همکاری مدیریت جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ سرپل، ریاست حج و اوقاف و ریاست امرباالمعرف والنهی عن المنکر با اشتراک مولوی مسعود حنفی رئیس امرباالمعروف و النهی عن المنکر، سید احمد حیدری نماینده ریاست اطلاعات و فرهنگ، مولوی محمد منیر شریفی خطیب مسجد مندوی و مسؤول جمعیت اصلاح، حکمت الله حیدری مسؤول جامعهٔ مدنی، اعضای نجم جوانان و خواهران در سالون کنفرانس ریاست امرالمعروف برگزار شد.

برگزارکننده گان این مسابقه، هدف از این مسابقه را بیشتر آشناساختن جوانان و خواهران مسلمان به زندگی نامهٔ پیامبر اسلام صلی الله علیه و سلم و آموزه های دین مقدس اسلام عنوان نمودند.

در این مسابقه(۱۲۰ ) تن به شمول دختران و جوانان ثبت نام نموده بودند که از مدت یک ماه بدینسوء جهت اشتراک در این مسابقه آمادگی گرفته بودند.

در این محفل ضمن تقدیر از کسانی که بیشترین نمره را اخذ کرده بودند، برای ۱۵تن آنان جوایز از قبیل کمپیوتر، مبایل هوشمند، بایسکیل، کتاب و تقدیرنامه ها اهدأ و همچنان جهت تحصیل به صورت رایگان در نهاد های تعلیمی و تحصیلی ولایات مختلف معرفی گردید.

مولوی محمدمنیر شریفی با تأکید بر پیاده سازی فرهنگ اصیل اسلامی، تلاش ها بخاطر گسترش ارزش های دینی و اسلامی و سیرت النبوی( ص) در میان مردم را ستوده و از اشتراک کنندگان این مسابقه خواست تا هر آنچه درباره زندگی نامه آنحضرت صلی الله علیه و سلم آموخته اند، به زندگی خود عملی کنند.
سید احمد حیدری نمایندهٔ ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت سرپل از راه اندازی چنین برنامه ها بخاطر تشویق اقشار مختلف جامعه برای کسب علم و اطلاعات عمومی، خصوصاً در بخش پیامبر شناسی قدردانی نموده افزود که با این نهاد جهت فعالیت فرهنگی و دینی همکار می باشند.

ناگفته نماند که امتحان از این اشتراک کننده‌گان چند روز قبل در استدیوم ورزشی سرپل اخذ شده بود.