ضابط قطعه واکنش امنیت ملی، نظام قبلی در نیمروز، به وطن بازگشت

  زرنج ، ۲۹رجب/۱۲حوت به اساس راپور آژانس خبری باختر، امین الله”بلوچ” ولد حسین ضابط قطعه واکنش امنیت ملی در نظام پیشین به کشور بازگشت و با الحاج مولوی محمد “مهاجر” آمر امنیت قومندان امنیه نیمروز، دیدار نمود. این دیدار که در دفتر کاری آمر امنیت قومندان امنیه نیمروز صورت گرفت، نخست آقای “مهاجر” از […]

 

زرنج ، ۲۹رجب/۱۲حوت

به اساس راپور آژانس خبری باختر، امین الله”بلوچ” ولد حسین ضابط قطعه واکنش امنیت ملی در نظام پیشین به کشور بازگشت و با الحاج مولوی محمد “مهاجر” آمر امنیت قومندان امنیه نیمروز، دیدار نمود.

این دیدار که در دفتر کاری آمر امنیت قومندان امنیه نیمروز صورت گرفت، نخست آقای “مهاجر” از بازگشت آقای امین الله، کارمند نظامی پیشین در این ولایت، استقبال نموده و افزود به اساس فرمان امیرالمومنین شیخ الحدیث مولوی هب_ة الله “آخوندزاده” حفظ الله، عفو عمومی برای همه مردم افغانستان صورت گرفته است و همۀ ما متعهد به اطاعت این فرمان هستیم.

آقای “مهاجر” افزود دامنه نظام فعلی برای همه باز است، هر افغان میتواند در فضا امن در کشور زندگی نماید و هیچ‌گونه مشکلی هم برایش ایجاد نخواهد شد.

متعاقبا امین الله “بلوچ” نظامی حکومت پیشین، از حسن نیت و رفتار خوب ا.ا.ا تشکر نموده وگفت: از سایر هموطنان میخواهم به کشور بازگردند و در وطن خود زندگی کنند.

و همچنان آقای “بلوچ” وعده سپرد که هیچ نوع اقدامی که خلاف نظام امارت اسلامی باشد، انجام نخواهد نمود و برای بقا نظام فعلی تلاش خواهم نمود.