چاپ و توزیع هزاران نسخه‌ پیام تبریکی امیرالمومنین به مناسبت عید سید فطر از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت هرات

هرات هزاران نسخه پیام تبریکی امیرالمومنین مولوی هیبت الله آخندزاده به مناسبت عید سعید فطر در شهر و ولسوالی های هرات از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ این ولایت توزیع گردید. مولانا نعیم الحق حقانی رئیس اطلاعات و فرهنگ این ولایت می گوید که ریاست اطلاعات و فرهنگ هرات بیش از هزاران نسخه از پیام […]

هرات

هزاران نسخه پیام تبریکی امیرالمومنین مولوی هیبت الله آخندزاده به مناسبت عید سعید فطر در شهر و ولسوالی های هرات از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ این ولایت توزیع گردید.
مولانا نعیم الحق حقانی رئیس اطلاعات و فرهنگ این ولایت می گوید که ریاست اطلاعات و فرهنگ هرات بیش از هزاران نسخه از پیام تبریکی عالیقدر امیرالمومنین مولوی هبت الله آخند زاده حفظه‌الله را به مناسبت عید سید فطر به زبان های دری و پشتو چاپ نموده و به مردم این ولایت توزیع نموده.
آقای حقانی که خود برای پخش این نسخه ها به سطح شهر رفته است می گوید تلاش می کند تا تمامی مردم از پیام تبریکی امیرالمومنین آگاهی حاصل نمایند.
رئیس اطلاعات و فرهنگ همچنان می افزاید شماری از این پیام ها امروز در تمامی مساجد شهر هرات و در بخش های از سطح شهر از سوی آمریت های این ریاست نیز پخش گردیده و شمار دیگر نیز به ولسوالی های هرات فرستاده شده است.
این در حالیست که در پهلوی چاپ این نسخه ها مدیریت روزنامه اتفاق اسلام نیز پیام تبریکی امیرالمومنین مولوی هیبت الله آخندزاده و مولانا نعیم الحق حقانی رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت هرات را به شماره بیست و ششم – شنبه – مورخ 10 ثور چاپ نمود.